Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan kierowcy oraz pasażera. Elementy deski rozdzielczej stanowią jednak ryzyko obrażeń dla osób innych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach, ochrona kolan/ud/miednicy w tym obszarze została oceniona na marginalną. W czasie zderzenia bocznego ochrona większości obszarów była dobra. Pomiary obciążenia klatki piersiowej manekinów również wypadły dobrze, ale auto straciło punkty za nadmierny nacisk, ostatecznie ocena jest wystarczająca. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, nacisk na klatkę piersiową wskazuje na marginalną ochronę klatki piersiowej. Zabezpieczenie przed urazami szyjnego odcinka kręgosłupa również marginalne.
Przednie przesunięcie manekina 3-latka, siedzącego przodem, nie było nadmierne. Również podczas zderzenia bocznego oba manekiny były odpowiednio chronione przez boki fotelików. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona za pomocą przycisku, by umożliwić montaż fotelika tyłem. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest wystarczająco jasna. Etykiety ostrzegają natomiast wyraźnie przed używaniem fotelika tyłem na przeciw aktywnej poduszki.
Zderzak zdobył komplet punktów za ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź uzyskała ocenę 'marginalną'. Natomiast dobry wynik maski w przypadku krytycznych dla głowy dziecka obszarów, przeważnie bardzo słabo jeśli chodzi o głowę dorosłego.
ESC jest standardowym wyposażeniem. System przypominający o zapięciu pasa kierowcy również montowany jest w standardzie. Ogranicznik prędkości jest umieszczany jako opcja innych wersji niż testowana wersja 'Visia'.