W czasie zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna, zanotowano nieznaczne wgniecenie kolumny kierowniczej w kierunku wnętrza. Pomiary obciążenia manekinów nie wykazały zagrożenia, to jednak niektóre elementy deski rozdzielczej mogą stanowić zagrożenie kolan oraz ud przednich pasażerów innych rozmiarów lub siedzących w innych pozycjach. Ochrona tych obszarów uzyskała marginalną notę. Podobny poziom zabezpieczenia szyjnego odcinka kręgosłupa w czasie zderzenia tyłem.
Model uzyskał komplet punktów za ochronę 3-latka w czasie testów dynamicznych. Przednie przesunięcie głów obu manekinów było prawidłowe. Dezaktywacja przedniej poduszki powietrznej pasażera umożliwia montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Informacja o statusie poduszki nie jest jednak do końca jasna. Etykieta w różnych językach, ostrzegająca o niebezpieczeństwie montowania fotelika tyłem na przeciw aktywnej poduszki jest trwale przymocowana.
Większość krytycznych dla głowy dziecka obszarów maski wypadła dobrze, słabsza nota jeśli chodzi o głowę dorosłego. Podobnie słabo wypadła przednia krawędź.
ESC oraz system przypominający o zapięciu przednich pasów bezpieczeństwa są oferowane w wyposażeniu standardowym. Ogranicznik prędkości dostępny jako opcja nie został uwzględniony w ocenie.