Podczas testów zderzenia czołowego, okazało się, że panel podłogowy został oderwany od podstawy słupka, zauważono liczne pęknięcia w miejscach między podłogą a progiem. Główna część progu została wygięte. Przedział pasażerski uznano za niestabilne, a model został ukarany. Podobnie w miejscu na nogi kierowcy, podłoga uległa deformacją i pęknięciom za co model został ukarany. Ochrona kierowcy był głównie marginalna. W teście bariery bocznej ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, ochrona innych regionów ciała oceniona została jako dobra. Jednak w cięższym teście słupa bocznego, czujniki na manekinach wykazały słabą ochronę klatki piersiowej. Siedzenia i zagłówki zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył.
Na podstawie fikcyjnych odczytów w badaniach dynamicznych, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę zarówno dziecka 3-letniego i 18 miesięcznego. W zderzeniu bocznym zapewniona ochrona była dobra, prawidłowe ograniczenia zminimalizowały ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Jednakże umieszczone w pojeździe oznakowania nie były jasne, za co system nie został nagrodzony. Grupa 2/3 uniwersalnych fotelików dziecięcych nie może być instalowana na środkowym miejscu z tyłu.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego w większości obszarów testowanych. Przednia krawędź maski oferowała głównie dobrą ochronę miednicy.W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę pieszego, maska oferowała głównie odpowiednią ochronę, miejscami marginalną.
Model posiada elektroniczną kontrolę stabilności, a także system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa przednich foteli – są to elementy wyposażenia standardowego. Ogranicznik prędkości jest dostępny, ale nie spełnia wymagań Euro NCAP, ponieważ daje tylko wizualne ostrzeżenie kierowcy o przekroczeniu ustawionej prędkości.