Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Deska rozdzielcza stwarza ryzyko obrażeń kolan i ud. Cube uzyskał maksymalną notę za test zderzenia bocznego. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, pomiary obciążenia klatki piersiowej i żeber wykazały marginalną ochronę, ale pozostałe obszary były dobrze chronione. Również marginalna ocena zabezpieczenia przed urazami karku w zderzeniu tyłem.
W czasie zderzenia czołowego głowa manekina 3-latka, umieszczonego w foteliku przodem, przekroczyła normy przedniego przesunięcia, narażając głowę na kontakt z wnętrzem auta. Jednak podczas zderzenia bocznego, foteliki prawidłowo chroniły oba manekiny (3-latka i 1,5-rocznego dziecka). Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego, ale przednia krawędź maski spisała się bardzo słabo. Maska zapewnia dobre zabezpieczenie większości krytycznych dla głowy dziecka obszarów.
ESC jest standardowym wyposażeniem wszystkich wariantów, podobnie jak ogranicznik prędkości. System przypominający o zapięciu pasów kierowcy i pasażera jest dostępny w standardzie.