Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Minivany |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 1155 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka | - |
Pomimo prawidłowej reakcji ze strony poduszki powietrznej, głowa kierowcy w przypadku poważniejszego wypadku jest zagrożona. Dodatkowo klatka piersiowa miała kontakt z kierownicą. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera montowane są w standardzie. Twarde elementy pod deską rozdzielczą to kolejne źródło ryzyka, tym razem dla kolan kierowcy. Minusem jest statyczny centralny tylny pas. 3-pktowy dostępny jest jako wyposażenie dodatkowe. Tymczasem u konkurencji umieszczany jest jako wyposażenie standardowe. Pozytywny wpływ na ocenę mają na pewno obrotowe napinacze przednich pasów.
W przeciwieństwie do większości testowanych modeli, Space Star nie jest wyposażony w boczne poduszki powietrzne w standardzie. Kierowca ryzykuje obrażenia brzucha.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 6 pkt (38%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 14 pkt (50%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 31 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Maska i zderzak oferują ograniczoną ochronę, nie otrzymały wiele punktów. Co niezwykle, niektóre obszary przedniej krawędzi wykazują amortyzację w przypadku nóg pieszego. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być niebezpieczna dla dziecka umieszczonego w foteliku tyłem na przednim siedzeniu. Zanotowano obecność etykiet ostrzegawczych na końcu przedniego panelu oraz napis w 3 językach na osłonie przeciwsłonecznej. Jednak nie wspominają o ryzyku śmiertelnych obrażeń. Mitsubishi wybrało uniwersalne foteliki Storchenmühle Air Seat. Jednak nie spisały się one najlepiej podczas zderzenia czołowego - głowy dzieci bardzo silnie uderzyły w zagłówki, powodując obrażenia. Jeśli chodzi o inne testy, wypadły dobrze. |
|
1,5 - letniego | Storchenmuhle Air przodem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Storchenmuhle Airprzodem do kierunku jazdy |