Przedział dla podróżnych podczas testów zderzenia czołowego pozostał stabilny. Czujniki wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony innym pasażerom, innych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej model uzyskał maksymalną liczbę punktów. W poważniejszym teście słupa bocznego, pomiary kompresji żeber wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
W testach wpływów frontalnych ochrona dziecka 18-miesięcznego i 3-letniego była dobra. W teście bariery bocznej zabezpieczenia przed urazami w wyniku kontaktu z elementami wnętrza pojazdu była odpowiednia. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona co pozwala na ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. System dostarcza kierowcy jasną informację o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera i został nagrodzony. W pojeździe znajduje się etykieta jasno przestrzegająca przed nieodpowiednim ustawieniu fotelika dla dziecka względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego i został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. Frontowa krawędź maski w większości testowanych obszarów zapewniała słabą ochronę. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka oferowana ochrona w przeważającej mierze była słaba lub marginalna. Jednak w obszarach mających duże zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej zapewniona ochrona była dobra.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca i jest elementem wyposażenia standardowego, jak również ogranicznik prędkości.