Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta terenowe |
Nadwozie | 4-drzwiowy pickup |
Masa | 1880 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona na "słabą" z powodu dużego nacisku. Zanotowano również znaczne uszkodzenie podłogi, ale kabina pozostała stabilna w trakcie testu. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować obrażenia kolan i ud kierowcy oraz pasażera.
L200 uzyskało maksymalną liczbę punktów za test zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna chroniąca głowę nie jest dostępna jako wyposażenie standardowe, nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 2 pkt (7%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 32 pkt (74%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 56 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
L200 zdobyło tylko 2 punkty w tej części. Wszystkie testy - zderzak, przednia krawędzi i maska - wypadły raczej słabo. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Również obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach niewystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax Roemer Duo Plus tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer BabySafetyłem do kierunku jazdy |