Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona większości obszarów ciała kierowcy była dobra, ochrona klatki piersiowej oceniona została jako wystarczająca. Ochrona klatki piersiowej pasażera zajmującego miejsce z tyłu była marginalna, ochrona pozostałych regionów ciała oceniona została jako dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, pozostałych regionów ciała dobra. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego nie jest dostępny dla modelu, spełnia wymogi Euro NCAP.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach zderzenia czołowego oraz bocznych. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dziecko zarówno 18-miesięczne jak i 3-letnie były odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Opcjonalnie poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. W pojazdach, w których nie ma zamontowanej tej funkcjonalności nie należy ustawiać fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę miednicy pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona nóg była dobra lub odpowiednia. Maska w przewarzającej mierze oferowała dobrą lub wystarczającą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów. Wyjątek stanowił obszar wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby oraz sztywnych filarów przedniej szyby, w tych rejonach ochrona została oceniona jako słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla wszystkich miejsc. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. Szacunkowa duża liczba sprzedażowa sprawiła, że system zakwalifikowano do oceny. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest standardem i spełnia wymogi Euro NCAP. Asystent pasa nie jest dostępny.