Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Pomimo dobrych odczytów zauważono niewystarczające ciśnienie w poduszce powietrznej, co uniemożliwia głowie kierowcy nawiązanie kontaktu z obręczą kierownicy. Model został za to ukarany. Czujniki na manekinach wykazały, że podczas zderzenia kolumna kierownicy może doprowadzić do złamania kości udowych kierowcy. Podczas testu bariery bocznej, czytania wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej kierowcy. W cięższym teście słupa bocznego zabezpieczenia przed urazami klatki piersiowej i brzucha były należyte. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu. MG6 jest obecnie dostępny w sprzedaży tylko na terenie Wielkiej Brytanii.
Ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego podczas zderzenia czołowego, a także wpływów bocznych była odpowiednia. Zminimalizowane prawdopodobieństwo niebezpiecznych kontaktów z konstrukcjom pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Informacja o aktualnym statusie poduszki dostarczana kierowcy, nie jest jasna i system nie został nagrodzony. Informacja o niebezpieczeństwie wynikającym z nieprawidłowego ustawienia fotelika podtrzymującego dziecko, w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera jest jasna.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach, za co uzyskał maksymalną liczbę punktów. Frontowa krawędź maski oferowała jedynie słabą ochronę, nie zdobyła punktów. W większości obszarów testowanych, maska zapewnia słabą ochronę dla głowy uderzonego pieszego.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażeniem, spełnia wymogi Euro NCAP. System przypomnienia o zapięciu pasów obejmuje tylko przednie miejsca. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny dla MG6.