Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 4-drzwiowy sedan |
Masa | 1485 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostaje stabilna w trakcie uderzenia. Zanotowano, że kolana i uda pasażera oraz kierowcy są dobrze chronione. Mercedes udowodnił również, że nie ma znaczenia w tym przypadku pozycja i wymiary.
Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów podczas zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 11 pkt (39%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 32 pkt (74%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 73 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak zdobył maksymalną do uzyskania liczbę punktów za oferowaną amortyzację. Jednak maska i przednia krawędź zostały ocenione bardzo słabo. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Mechanizm rozpoznający zamontowany fotelik tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu i wyłączający poduszkę powietrzną jest dostępny w wyposażeniu dodatkowym. Bez niego, nie powinno się umieszczać fotelika na przeciwko aktywnej poduszki, nie można jej ręcznie dezaktywować. Etykiety ostrzegawcze nie są trwałe. Obecność mocowań ISOFIX nie jest oznaczona dostatecznie. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |