Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Vany |
Nadwozie | 4-drzwiowy kombi |
Masa | 2065 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Chociaż kabina pasażerska pozostała stabilna, to spawy podłogi zostały uszkodzone w trakcie testów. Sugeruje to ryzyko obrażeń i obciążeń w tym obszarze, na skutek uderzenia o większej silne. Pomiary obciążenia świadczą o dobrej ochronie kolan i ud. Jednak poduszka amortyzująca umieszczona na desce rozdzielczej nie chroni pasażerów różnych rozmiarów i w różnych pozycjach.
Nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem, ponieważ auto nie było wyposażone w poduszkę powietrzną chroniącą głowę, która dostępna jest jako wyposażenie dodatkowe. Brak również poduszek osłaniających tułów w testowanym modelu.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 62 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ani zderzak ani przednia krawędź nie uzyskały punktów. Ochrona krytycznych dla głowy dziecka i dorosłego obszarów bardzo słaba. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Na podstawie pomiarów obciążenia w trakcie testów dynamicznych, ochronę 3-latka oceniono na maksymalną liczbę punktów. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu, a etykiety, choć nietrwałe, ostrzegają o ewentualnym niebezpieczeństwie. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach nie została wystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |