Przedział dla podróżnych w teście zderzenia czołowego pozostał stabilny. Ochrona wszystkich regionów ciała pasażera była dobra. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych rozmiarów, zajmującym pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej ochrona wszystkich regionów ciała była dobra, za co model otrzymał maksymalną ilość punktów. W poważniejszym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była marginalna. Geometryczna ocena tylnych foteli wykazała dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Podczas zderzenia czołowego model zdobyła maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego. W teście zderzenia czołowego ochrona dzieci była dobra, zminimalizowane zostało ryzyko kontaktu z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy.
Z powodu wysokości i geometrii frontowej krawędzi maski, żadne badanie nie zostało przeprowadzone. Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. W większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, zapewniona ochrona była w zakresie marginalna - dobra, ze słabym wynikiem dla obszaru filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje zarówno fotel kierowcy oraz pasażera. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. Jednak przewiduje się montaż systemu w większości sprzedawanych samochodów i system został oceniony oraz nagrodzony, spełniał wymogi Euro NCAP.