Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała pasażera zajmującego miejsce z przodu. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy była dobra, za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. Ochrona klatki piersiowej pasażera zajmującego miejsce z tyłu była marginalna, ochrona szyi była należyta, a ochrona głowy i kości udowej oceniona została jako dobra. W teście bariery bocznej oraz cięższym teście słupa bocznego model zdobył maksymalną liczbę punktów, za dobrą ochroną wszystkich krytycznych części ciała. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń również wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu, działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Dotyczy to, także niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. Ochrona dziecka 3-letniego została oceniona jako dobra. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Model wyposażony jest w system automatycznej dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera, który wyłącza poduszkę w momencie montażu fotelika dla dziecka w tym miejscu. Jeśli miejsce zajmuje większe dziecko lub osoba dorosła poduszka jest automatycznie włączana. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci.
Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają moment uderzenia pieszego i unoszą powierzchnię maski. Dzięki temu tworzy się większy dystans pomiędzy powierzchnią maski, a twarda strukturą silnia. Model wykazał, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości i postór pieszego. Wyniki testu dla powierzchni maski były w większości testowanych obszarów dobre. Zderzak zapewnił również dobrą lub odpowiednią ochronę nóg pieszego. Ochrona miednicy w przeważającej mierze została oceniona jako słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem, obejmuje wszystkie miejsca. System informujący o odjęździe pojazdu jest dostępny jako opcja, nie podlegał ocenie. Ogranicznik prędkości jest dostepny jako opcja. Szacunkowa liczba sprzedażowa była na tyle dużo, że system podlegał ocenie. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest standardem, a jego wydajność testowana przy szerokim wachlarzu prędkości została oceniona jako dobra