Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testów zderzenia czołowego.Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom zajmującym inne miejsca. W teście bariery bocznej samochód otrzymał maksymalną liczbę punktów, zapewniając dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wykazały marginalny poziom ochrony. Podczas uderzenia w tył pojazdu frontowe miejsca i zagłówki wykazały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego. Ochrona oferowana przez zagłówki miejsc tylnych była marginalna.
W teście zderzenia czołowego ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była dobra, za co model zdobył maksymalną ilość punktów. Jednak czujniki umieszczone na manekinach wykazały marginesowe zabezpieczenie przed urazami klatki piersiowej. Podczas testów zderzeń bocznych ochrona była dobra, zminimalizowane zostało ryzyko uszkodzenia ciała w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać automatycznie odłączona co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System został udoskonalony. W samochodzie znajdują się jasne informacje dotyczące nieprawidłowego ustawienia fotelika podtrzymującego dziecko względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera. Informacja o statusie poduszki powietrznej jest również dostarczana kierowcy ? za co system został nagrodzony. W samochodzie mogą zostać zamontowane wszystkie odpowiednio zaprojektowane foteliki.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów, oferując dobra ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski zapewniała jedynie słabą ochronę we wszystkich testowanych obszarach. Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki wykrywają moment uderzenia pieszego i pobudzają maskę do podnoszenia, by zapewnić większy dystans do twardych struktur. Model wykazał, że system działa dla szerokiego zakresu rozmiarów pieszych oraz prędkości. System został dokładnie przetestowany, a wyniki potwierdziły jego skuteczność.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardem i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje wszystkie miejsca i spełnia wymogi Euro NCAP. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. Model wyposażony jest w system zapobiegający zderzeniu, który sprawdził się w trakcie testów.