Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Kierowca i pasażer byli dobrze chronieni w przypadku większości testowanych obszarów, ale deska rozdzielcza stwarza ryzyko obrażeń kolan i ud. W czasie zderzenia bocznego, CX-7 uzyskała komplet punktów. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, pomiary obciążenia wykazały słabe zabezpieczenie klatki piersiowej. Fotele i zagłówki słabo spisały się jeśli chodzi o ochronę karku podczas zderzenia tyłem.
Na podstawie pomiarów obciążenia w czasie testów zderzeniowych, CX-7 zdobyła maksymalną liczbę punktów za ochronę 1,5-rocznego dziecka. Przednie przesunięcie głowy 3-latka, siedzącego w foteliku przodem, nie było nadmierne. W czasie zderzenia bocznego, oba manekiny były prawidłowo zabezpieczone przez foteliki. Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem, a etykieta ostrzegająca przed używaniem fotelika w ten sposób jest niejasna.
Podczas gdy zderzak zdobył komplet punktów za ochronę nóg pieszego, wynik maski był słaby w krytycznych dla głowy pieszego obszarach.
ESC jest dostępne w standardzie CX-7, podobnie jak system przypominający o zapięciu pasów kierowcy i przedniego pasażera.