Przedział dla podróżnych podczas wpływu frontalnego pozostał stabilny. Czytania wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pozostałym pasażerom, innych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej odnotowano dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała, za co model został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona kierowca była dobra we wszystkich obszarach, model uzyskał maksymalną liczbę punktów. Miejsca i zagłówki zapewniły dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego, podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie odczytów model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego podczas wpływu frontalnego. Podczas testów bariery bocznej zapewniona ochrona została oceniona jako dobra. Zminimalizowane zagrożenie urazów głowy. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona. Pozwala to na montaż fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. System informujący kierowcę o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera został nagrodzony. Umieszczone w pojeździe jasne informacje ostrzegają o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika dla dziecka względem aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę pieszego, za co model został nagrodzony. Frontowa krawędź maski oferowała jedynie marginalną ochronę. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka lub osoby dorosłej, maska zapewniła dobrą ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu CX-5 i spełnia wymogi euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.