Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1330 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Euro NCAP zezwoliło na powtórne testy po poprawkach systemu zabezpieczeń przedniego pasażera. Kabina pasażerska nie była stabilna - doszło do poważnych uszkodzeń belek wspierających. Sztywne elementy deski rozdzielczej to potencjalne zagrożenie dla kolan i ud kierowcy.
Podczas tego rodzaju testów obciążenie klatki piersiowej i pleców manekina było wysokie. Miało to negatywny wpływ na ogólną ocenę.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 12 pkt (75%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 5 pkt (18%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 33 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przednia poduszka pasażera może być wyłączona by umożliwić zamontowanie fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak, informacja o jej statusie nie spełnia wymogów Euro NCAP. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach słabo oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |