Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Minivany |
Nadwozie | minivan |
Masa | 1395 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Podczas zderzenia czołowego doszło do poważnego uszkodzenia podłogi po stronie kierowcy. Również przesunięcie pedałów sterowniczych zagraża bezpieczeństwu nóg. Dodatkowo sztywne elementy deski rozdzielczej to potencjalne źródło obrażeń kolan i ud.
Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 12 pkt (43%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 41 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Ani zderzak ani krawędź przednia nie uzyskały punktów za oferowaną amortyzację. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Przycisk dezaktywujący przednią poduszkę powietrzną pasażera jest dostępny u dilerów Mazdy. Jako, że nie jest on wyposażeniem standardowym, Euro NCAP nie testowało go. Bez możliwości wyłączenia poduszki nie wolno używać fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Niestety obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach słabo oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |