Hybrid III i EuroSID II mają okazję przeżyć wypadki jako pierwsze. Ich rola polega na symulacji wypadku jako pasażer i kierowca dając pełny obraz prawdopodobieństwa doznanych urazów oraz równocześnie w teście bezpieczeństwa pieszych.
Manekiny dostarczają informacji, co dzieje się podczas wypadku. Kończyna po kończynie według poradnika anatomii.
Głowa stworzona z aluminium, pokryta gumą. W środku trzy czujniki przyspieszenia ustawione pod odpowiednim kątem, każdy z nich notuje dane, jakim przyspieszeniom poddawany jest mózg podczas zderzenia.
Urządzenia badają wygięcie oraz siły, jakim szyja jest poddawana, gdy głowa leci do przodu i wraca do tyłu podczas uderzenia.
Ręce nie posiadają żadnych czujników. W teście ręce fruwają dookoła bez kontroli i chociaż ulegają poważnym urazom nie można zapewnić im ochrony.
Hybrid III ze stalowymi żebrami wyposażony w sprzęt mierzący ucisk klatki piersiowej w zderzeniu czołowym. Wynikiem obrażenia jest ucisk pasa bezpieczeństwa na klatkę piersiową.
Manekin do zderzeń bocznych EuroSID II, ma inną klatkę piersiową od innych oraz trzy żebra mierzące siłę nacisku na klatkę piersiową oraz prędkość zgniatania.
EuroSID II wyposażono w czujniki mierzące siły nacisku na brzuch.
EuroSID II jest wyposażony w czujniki w pasie miednicowym. Notuje siły, które mogą doprowadzić do złamań lub przemieszczeń.
W HibriD III ma stworzoną miednicę kości i kolana. Czujniki nacisku w kościach zbierają informacje w zderzeniu czołowym stwarzającym ryzyko urazu każdej z tych sekcji, połączenia biodrowe, złamania i przestawienia. Suwak kolanowy mierzy siły przenoszone na kolana manekina, częściowo przez uderzenia w dolną cześć nóg.
Przyrządy zamontowane w nogach manekina mierzą skręcenia, nacisk, napięcia prowadzące do urazów goleni i stawów.
Oszacowanie ryzyka urazu przy zderzeniu czołowym przez późniejszy odczyt cofnięcia podłogi kierowcy.