Kabina pasażerska CT200h pozostała stabilna podczas zderzenia czołowego. Poduszki powietrzne kolanowe dla kierowcy i pasażera zapewniły dobrą ochronę dla kolan i kości udowych. Badania pokazały, że podobny poziom ochrony będzie służyć dla osób różnej wielkości na różnych miejscach siedzących. Maksymalna ilość punktów została zdobyta w teście bariery bocznej, wyniki wykazały dobrą ochronę dla wszystkich regionów ciała. W poważniejszym zderzeniu słupa bocznego, w oparciu o odczyty ugięć żeber, ochronę dla klatki piersiowej oceniono jako marginalną. Ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzeń w tył samochodu oceniono na dobrą.
W testach dynamicznych ochrona dzieci, zarówno 3-latka jak i dziecka 18-miesięcznego, uzyskała dobry wynik. Przednia poduszka powietrzna może zostać odłączona, dzięki temu pozwala na umieszczenie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Informacje o włączniku umieszczone na desce rozdzielczej dają jasną informację o aktualnym statusie poduszki. System ten został nagrodzony przez Euro NCAP.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego, zdobywając maksymalną liczbę punktów w testach Euro NCAP. Frontowa krawędź maski była oceniana jako słaba,w niemal wszystkich testowanych dziedzinach. W większości obszarów, które mogą uderzyć, głowa dziecka jest chroniona na dobrym poziomie. W przypadku większości obszarów ochrona dla głowy osoby dorosłej jest oceniana jako słaba lub marginalna.
Elektroniczna Kontrola Stabilności jest standardowym wyposażeniem CT200h i spełnia wymagania Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla foteli kierowcy i pasażera z przodu, również stanowi element wyposażenia standardowego.