CV9 nie jest obecnie dostępny w Europe chociaż zamówienia klientów są nadsyłane i niebawem pierwszy egzemplarz wyjedzie na ulice. Egzemplarze użyte do testów są wczesnymi europejskimi egzemplarzami. Euro NCAP rozumie, że Landwind zamierza importować auta tej specyfikacji do Europy na początku 2011 roku. Badania modelu po zderzeniu czołowym oraz sprawdzenie efektywności w trakcie testu ujawniło, że struktury kabiny pasażerskiej były na skraju swojej wytrzymałości. W wyniku czego, kabina pasażerska została uznana za niestabilną, ponieważ wpływ uderzenia z większą szybkością doprowadzi do znacznie większych zniszczeń. Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona na marginalną. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan oraz ud przednich pasażerów. Jednak struktury deski rozdzielczej prezentują ryzyko obrażeń kierowcy oraz pasażera różnych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach, zabezpieczenie uznano za marginalne. Dolna część kolumny kierowniczej została poważnie wgnieciona powodując zniszczenie podłogi kierowcy oraz tarcie o metal. Powoduje to poważne ryzyko dla stóp oraz kostek kierowcy, za co ocena została obniżona. CV9 nie posiada bocznych poduszek powietrznych, więc w czasie testu zderzenia bocznego ochrona klatki piersiowej była słaba, a brzucha marginalna. Trzy pary drzwi otworzyły się podczas tego testu. Landwind obwinił za to słabe sprężyny w zamkach i zamierza umieścić sztywniejsze by przezwyciężyć ten problem w kolejnych egzemplarzach. Jako, że auto nie posiada kurtyn powietrznych chroniących głowę, nie przeprowadzono testu zderzenia ze słupem. Fotele dostarczone do testu zderzenia tyłem nie były takie same jak te zamontowane w aucie. Ponieważ fotele w testowanych autach zostały zniszczone, nie przeprowadzono wiarygodnego testu ochrony szyjnego odcinka kręgosłupa, oferowanej przez CV9.
W czasie zderzenia czołowego przednie przesunięcie głowy 3-latka, umieszczonego w foteliku przodem, przekroczyło dopuszczalne normy. Jednak w takcie testu zderzenia bocznego oba manekiny dzieci były prawidłowo chronione przez boki fotelików. Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwa montażu fotelika tyłem bez dezaktywacji poduszki była niejasna i nietrwale przymocowana. Oznaczenia na fotelikach obu manekinów również nie były przymocowane prawidłowo na skutek czego auto straciło punkty.
Ochrona nóg pieszego, oferowana przez zderzak była dobra w niektórych oraz bardzo słaba w innych obszarach. Przednia krawędź maski zapewnia bardzo słabe zabezpieczenie i nie uzyskała ani jednego punktu. Testy wykazały, że niektóre centralne pola maski zapewniają dobrą ochronę głowy dziecka, ale bardzo słabą dla innych obszarów. Również amortyzacja głowy dorosłego w przypadku krytycznych dla niego fragmentów maski była przeważnie bardzo słaba.
System przypominający o zapięciu pasów kierowcy i przedniego pasażera jest montowany w standardzie. ESC nie jest obecnie dostępne w CV9.