Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1820 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kolumna sterownicza przesunęła się do góry na skutek uderzenia. Stwarza to więcej przestrzeni dla kierowcy. Duża poduszka powietrzna osłania kolana i uda. Land Rover udowodnił również, że poduszka chroni pasażerów o różnych rozmiarach w różnych pozycjach.
Auto uzyskało maksymalną liczbę punktów w teście zderzenia ze słupem, ale straciło część za słabą ochronę klatki piersiowej podczas bocznego.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 15 pkt (94%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 7 pkt (25%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 40 pkt (93%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 75 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Brak punktów za oferowaną ochronę zarówno w przypadku zderzaka jak i krawędzi przedniej. Również amortyzacja głowy ze strony maski bardzo słaba. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Samochód zdobył maksimum punktów za bezpieczeństwo obu młodszych pasażerów w trakcie testów dynamicznych. Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to umieszczenia fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o jej statusie nie jest wystarczająco jasna. Podobnie w przypadku etykiet ostrzegawczych. Obecność mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach słabo oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |