Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę wszystkich krytycznych regionów ciała. Ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera oceniono jako dobrą. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. W cięższym teście słupa bocznego czujniki wykazały słabą ochronę klatki piersiowej, ale inne obszary pozostawały dobrze chronione. Fotele i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Model wyposażony jest autonomiczny system hamowania awaryjnego, co pozwala w większości przypadków uniknąć kolizji. System działa przy mniejszych prędkościach, charakterystycznych dla jazdy w mieście.
Model zapewnił dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, za co system został wyróżniony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zapewniał dobrą ochronę nóg pieszego odnotowaną we wszystkich obszarach. Przednia krawędź maski oferowała głównie słaby poziom ochrony miednicy we wszystkich testowanych obszarach, nie zdobyła żadnych punktów. Model wyposażony jest w aktywną maskę, która unosi się w momencie uderzenia pieszego. Badania wykazały, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości oraz postur pieszych. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów, także w obszarach sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako element standardowy wyposażenia i spełnia wymogi EuroNCAP. Autonomiczny system hamowania awaryjnego działa w zakresie prędkości od 10-80 km/h, wykazał dobre wyniki.