Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 2637 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Twarde elementy deski rozdzielczej są potencjalnym źródłem obrażeń kolan zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera.
Discovery III uzyskał maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego oraz zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 8 pkt (29%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 72 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak i przednia krawędź nie uzyskały ani jednego punktu za oferowaną ochronę pieszego. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna by spełnić wymogi Euro NCAP. Podobnie w przypadku mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |