| Ogólne dane auta | |
|---|---|
| Klasa | Duże auta terenowe |
| Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
| Masa | 2637 kg |
| Uśrednione wyniki testu | |
|---|---|
| Bezpieczeństwo dorosłego | |
| Potrącenie pieszego | |
| Bezpieczeństwo dziecka | |
Twarde elementy deski rozdzielczej są potencjalnym źródłem obrażeń kolan zarówno dla kierowcy jak i dla pasażera.
Discovery III uzyskał maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego oraz zderzenia ze słupem.
| Szczegóły testu | |
|---|---|
| Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
| Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
| Pasy bezpieczeństwa | 2 pkt (67%) |
| Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
| Potrącenie pieszego | 8 pkt (29%) |
| Bezpieczeństwo dziecka | 39 pkt (91%) |
| Uśredniony wynik zderzeniowy | 72 % |
| Wyposażenie samochodu |
|---|
| Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
| Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
| Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
| Przednia poduszka powietrzna pasażera |
| Boczne poduszki powietrzne na ciało |
| Boczne poduszki powietrzne na głowę |
| Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
| ISOfix przednie |
| ISOfix tylne |
| Ochrona pieszego |
|---|
Zderzak i przednia krawędź nie uzyskały ani jednego punktu za oferowaną ochronę pieszego. |
| Zabezpieczenie dziecka | |
|---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna by spełnić wymogi Euro NCAP. Podobnie w przypadku mocowań ISOFIX na tylnych siedzeniach. |
|
| 1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
| 3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |