Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona głowy i szyi kierowcy była słaba, ochrona klatki piersiowej była marginalna. Ochrona wszystkich obszarów ciała pasażera zajmującego miejsce z tyłu była słaba. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. Nie przeprowadzono cięższego testu słupa bocznego. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała dobre zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest niedostępny dla modelu. Uwaga: Chwilę po przeprowadzeniu testów zderzenia czołowego wybuchł pożar w komorze silnika. Jego powodem było zwarcie bieguna dodatniego akumulatora oraz wyciek płynu hamulcowego. Jest to rzadki przypadek. Firma jednak zbadała problem i wprowadziła środki zaradcze do modeli produkowanych od początku grudnia.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach zderzeniowych. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy nie jest dostarczana jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system nie otrzymał nagrody. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona miednicy była zróżnicowana, odnotowana zarówno słaby jak i dobry poziom ochrony. Maska w przewarzającej mierze oferowała wystarczającą ochronę głowy pieszego w większości testowanych obszarów. Wyjątek stanowił obszar wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby oraz sztywnych filarów przedniej szyby, w tych rejonach ochrona została oceniona jako słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem dla przednich miejsc. System przypominający o zapięciu pasów dla tylnych siedzeń jest opcją, w związku z tym nie podlegał ocenie. Ogranicznik prędkości, autonomiczny system hamowania awaryjnego i asystent pasa nie są dostępne.