Kabina pasażerska pozostała stabilna w czasie zderzenia czołowego, panel przedni przesunął się w tył na skutek uderzenia tylko o 2 mm. Pomiary obciążenia manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Kia udowodniła również taki sam poziom ochrony pasażerów różnych rozmiarów i siedzących w różnych pozycjach. Podczas zderzenia bocznego wszystkie obszary były dobrze zabezpieczone, więc model zdobył komplet punktów. W przypadku bardziej poważnego zderzenia ze słupem, pomiary obciążenia wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Fotel i zagłówek zapewniają prawidłową osłonę szyjnego odcinka kręgosłupa przed urazami w czasie kolizji tyłem.
Podczas zderzenia czołowego, przesunięcie przednie manekina 3-latka, siedzącego przodem, nie było nadmierne. W trakcie zderzenia bocznego oba manekiny były prawidłowo chronione przez boki fotelików. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem. Status poduszki jest jasno oznaczony i przedstawiony kierowcy. Kia zarekomendowała inny fotelik do montowania za pomocą pasów, a inny za pomocą uchwytów Isofix. Właściciel powinien sprawdzić w instrukcji i upewnić się, że odpowiednio montuje zarekomendowany fotelik.
Zderzak zapewnia dobrą ochronę nóg pieszego, tylko w niektórych obszarach marginalną. Przednia krawędź spisała się w dużej mierze bardzo słabo. W przypadku większości pól krytycznych dla głowy dziecka maska oferuje dobrą ochronę. Jednak jeśli chodzi o dorosłego przeważnie bardzo słaba ocena.
ESC jest montowany jako standardowe wyposażenie wszystkich wersji, podobnie system przypominający o zapięciu wszystkich pasów.