Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. KIA wykazała, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery boczne, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra, za co model został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. W cięższych teście słupa bocznego zapewniona ochrona była dobra, model nagrodzono maksymalną liczbą punktów. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Ochrona zapewniona przez miejsca tylne oceniona została na podstawie geometrii jako dobra.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, za co system został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zapewnił dobrą i odpowiednią ochronę nóg pieszego. Przednia krawędź maski nie zdobyła żadnych punktów, zapewniając słabą ochronę regionu miednicy. Model wyposażony jest w aktywną pokrywę silnika, która o momencie uderzenia pieszego unosi się. Zapewni to dodatkowy dystans między maską, a sztywną strukturą silnika. Wykazano, że system sprawdza się przy różnych prędkościach, a także rozmiarach pieszego, który zostaje uderzony. Wyniki na powierzchni maski w przeważającej mierze były dobre lub odpowiednie. Słaby poziom ochrony został odnotowany w obszarach przy krawędzi przedniej szyby oraz przy sztywnych słupkach bocznych.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja, oczekuje się jednak, że jest dopasowany do większości sprzedawanych samochodów i spełni wymogi EuroNCAP. System ograniczania prędkości łączy informacje z map cyfrowych oraz kamery rozpoznającej znaki ograniczenia prędkości. Określa limit prędkości w dowolnym momencie podczas jazdy. Kierowca jest na bieżąco informowany o limitach i możliwości ustawienia ogranicznika. System ten spełnił wymogi EuroNCAP i został nagrodzony. Autonomiczny system hamowania awaryjnego nie jest dostępny.