Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Auta najmniejsze |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1154 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Podczas zderzenia czołowego, tylne przesunięcie belki spowodowało poważne zniekształcenie podłogi po stronie kierowcy. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej mogą powodować potencjalne obrażenia kolan i ud pasażera.
Przednia poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montowanie fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna by spełnić wymagania Euro NCAP. Również etykiety ostrzegające przed niebezpieczeństwem z tym związanym nie są adekwatne. Obecność mocowań ISOFIX słabo oznaczona.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 14 pkt (88%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 13 pkt (46%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 34 pkt (79%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 69 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Brak punktów za oferowaną ochronę. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |