Kabina pasażerska podczas zderzenia czołowego pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej, Czujniki na manekinach wykazały dobra ochronę wszystkich regionów ciała. Jednak podczas uderzenia odnotowano uchylenie drzwi tylnych , za co model został ukarany. W cięższym teście słupa bocznego, wszystkie drzwi pozostały zamknięte na zatrzask, a ochrona kierowcy była dobra lub odpowiednia. Miejsca i zagłówki zapewniają dobrą ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas zderzenia czołowego ochrona dziecka 3-letniego była wystarczająca. W testach wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego była dobra, zminimalizowane prawdopodobieństwo kontaktów z konstrukcją pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może został odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Do kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki, system ten został nagrodzony. Etykiety umieszczone w pojeździe dają jasną informację o niebezpieczeństwie niewłaściwego ustawienia fotelika w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej.
Zderzak zapewnił w przeważającej mierze dobrą ochronę nóg pieszego. Natomiast frontowa krawędź maski we wszystkich testowanych obszarach wykazała słabą ochronę i nie uzyskała punktów. W większości obszarów mogących uderzyć głowę osoby dorosłej maska zapewniała słabą ochronę. W większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka ochrona była dobra, miejscami słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest elementem wyposażenia standardowego i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja, według oceny Euro NCAP nie ma potrzeby by stał się standardem.