Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę wszystkich krytycznych obszarów ciała kierowcy oraz pasażera - model został nagrodzony. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy i pasażera zajmującego miejsce z tyłu była dobra. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej pasażera, której ochrona była wystarczająca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego odnotowano dobre zabezpieczenie wszystkich regionów ciała. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała taki sam poziom zabezpieczenia. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu, działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Dotyczy to, także niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście. System jest dostępny jako opcja dlatego nie podlegał ocenie.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci.
Zderzak w przewarzającej mierze zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Ochrona zapewniona miednicy była dobra, miejscami słaba. Maska w przewarzającej mierze zapewniła dobrą lub odpowiednią ochronę głowy pieszego, wyjątek stanowił obszar sztywnych filarów przedniej szyby, gdzie odnotowano głównie słabą ochronę. Opcjonalny autonomiczny system hamowania awaryjnego rozpoznaje pieszego oraz pojazdy, funkcjonalność ta nie została jednak poddana ocenie przez Euro NCAP.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem, obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości jest dostępny jako opcja. Szacunkowa wysoka liczba sprzedażowa sprawiła, że został włączony do oceny, która wykazała że spełnia wymogi Euro NCAP. System wspomagania prędkości, wykorzystuje kamerę cyfrową i mapę, dzięki czemu wskazuje lokalne ograniczenia prędkości. Kierowca może odpowiednio ustawić ogranicznik prędkości, lub system może to zrobić automatycznie. System wspomagający jazdę w pasie ruchu, który ostrzega kierowcę, gdy samochód zbacza z pasa ruchu i automatycznie, w razie potrzeby steruje łagodnie samochód jest opcją, która również została włączona w ocenę. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja.