Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta rodzinne |
Nadwozie | 5-drzwiowy hatchback |
Masa | 1234 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Kabina pasażerska pozostaje stabilna w trakcie testów. Twarde elementy deski rozdzielczej stanowią jednak potencjalne źródło obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera. Dodatkowo duże przemieszczenie sprzęgła (ponad 100 mm). Plusem jest brak uszkodzeń w przypadku podłogi.
Cee´d uzyskał maksymalną liczbę punktów w teście zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 13 pkt (81%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 3 pkt (100%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 11 pkt (39%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 37 pkt (86%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 75 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak nie uzyskał ani jednego punktu za oferowaną amortyzację nóg pieszego. Bezpieczeństwo głowy dorosłego pieszego również bardzo słabe. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Auto zdobyło maksimum punktów za ochronę 3-latka w testach dynamicznych. Przednia poduszka powietrzna pasażera może być unieruchomiona. Pozwala to na montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest do końca jasna. Etykieta ostrzegająca o niebezpieczeństwach takiego montażu również nie jest klarowna i trwale widoczna. Dodatkowo obecność mocowań ISOFIX słabo oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duotyłem do kierunku jazdy |