Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Vany |
Nadwozie | minivan |
Masa | 2169 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Elementy znajdujące się pod maską w przypadku zderzenia przesuwają się do tyłu, co grozi uszkodzeniami podłogi. Sztywne elementy deski rozdzielczej są również potencjalnym źródłem obrażeń kolan i ud pasażera oraz kierowcy. Hamulec przesunął się w tył o więcej niż 100 mm, co stwarza dodatkowe niebezpieczeństwo.
Carnival/Sedona uzyskał maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 10 pkt (63%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 3 pkt (11%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 36 pkt (84%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 62 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Zderzak i przednia krawędź nie uzyskały ani jednego punktu za oferowaną ochronę nóg. Również krytyczne dla głowy dziecka obszary maski nie zapewniają amortyzacji. Podobnie w przypadku dorosłego bardzo słabo. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być wyłączona. Umożliwia to montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Jednak informacja o statusie poduszki nie jest dostatecznie jasna. Etykieta ostrzegawcza po jednej stronie osłony przeciwsłonecznej to stanowczo zbyt mało. Dodatkowo słabo oznaczone mocowania ISOFIX. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |