Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Minivany |
Nadwozie | 5-drzwiowy minivan |
Masa | 1519 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Chociaż podłoga nie została poważnie uszkodzona to zniekształcenie spowodowało przesunięcie sprzęgła o 175 mm. Może to grozić obrażeniami stóp oraz kostek zarówno kierowcy i pasażera. Dodatkowo twarde elementy deski rozdzielczej to potencjalne źródło uszkodzeń kolan i ud.
Carens uzyskało maksymalną liczbę punktów ochrony w testach zderzenia bocznego i zderzenia ze słupem. Jednak auto straciło na skutek odblokowania drzwi kierowcy.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 9 pkt (32%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 34 pkt (79%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 64 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Krawędź przednia nie zdobyła żadnego punktu za oferowaną ochronę w przeciwieństwie do maski. Za to zderzak spisał się lepiej - maksimum punktów. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka powietrzna pasażera może być unieruchomiona. Pozwala to na bezpieczny montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy na przednim siedzeniu. Brak jednak jasnej informacji o statusie poduszki. Również etykiety ostrzegawcze tylko w jednym języku (angielskim) i tylko po jednej stronie osłony przeciwsłonecznej. Obecność mocowań ISOFIX podobnie jak u wielu innych słabo oznaczona. |
|
1,5 - letniego | brak danych |
3,0 - letniego | brak danych |