Podczas testów zderzenia czołowego przedział dla podróżnych pozostał stabilny. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera zajmujących miejsca z przodu była dobra. Model pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony do pasażerów różnych wielkości i zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną ilość punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego czujniki na manekinach badające kompresję żeber wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę niemowlęcia oraz dziecka 18-miesięcznego. Podczas testów zderzenia czołowego manekiny dzieci były odpowiednio usadzone. We teście bariery bocznej manekiny dzieci nie były odpowiednio zawarte w szkielecie fotelika, głowo była narażona na urazy spowodowane kontaktem z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy w jasny sposób informowany jest o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, model został nagrodzony. W pojeździe może być prawidłowo zainstalowana większość fotelików dla dzieci dostępnych na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź zderzaka w większości obszarów zapewniała marginalną ochronę obszarów miednicy. Powierzchnia maski dostarcza przeważnie dobrą albo odpowiednią ochronę dla głowy uderzonego pieszego z słabym wynikiem wskazywanym tylko w obszarach sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. Przypomnienie o zapięciu pasów obejmuje wszystkie siedzenia. Ogranicznik prędkości jest również standardowym wyposażeniem modelu, który spełnia wymogi Euro NCAP.