W próbie zderzenia czołowego, połączenie pomiędzy słupkiem A, a przegrodą czołową, zostało uszkodzone w sposób wskazujący na to, że struktura ta nie byłaby w stanie przenieść większych obciążeń. Analogicznie, deformacja podłogi pokazała, że konstrukcja osiągnęła limit integralności. Mimo tego, że odczyty z manekinów wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy oraz pasażera, struktury w desce rozdzielczej mogły stworzyć zagrożenie dla pasażerów o odmiennej posturze i siedzących w innych pozycjach; ochrona tego obszaru ciała została oceniona jako mierna. Odczyty z manekinów, w połączeniu z obniżeniem oceny za niestabilną konstrukcję nadwozia, zaowocowały ochroną klatki piersiowej kierowcy na słabym poziomie. W próbie zderzenia ze sztywną barierą na pełnej szerokości, odczyty z manekinów dotyczące ściśnięcia klatki piersiowej, wykazały mierną ochronę klatki piersiowej kierowcy. Dla tylnego pasażera, odczyty z manekinów wykazały słabą ochronę szyi, oraz w połączeniu w wysokimi obciążeniami części ramiennej pasa bezpieczeństwa, bardzo słabą ochronę klatki piersiowej. W próbie bocznego zderzenia z barierą, Wrangler zdobył maksymalną ilość punktów, z dobrą ochroną wszystkich krytycznych obszarów ciała. Dla Wranglera nie przeprowadzono próby zderzenia z słupem. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę przeciwko urazom kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, również wykazała dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego. Wrangler nie jest wyposażony w autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB).
W próbie zderzenia czołowego, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra lub dostateczna, z wyjątkiem szyi manekina dziecko 10-letniego, gdzie odczyty sił rozciągających wykazały słabą ochronę. W próbie bocznego zderzenia z barierą, doszło do kontaktu głowy manekina dziecka 10-letniego z wnętrzem samochodu i ochrona została oceniona jako mierna. Ochrona wszystkich pozostałych krytycznych obszarów ciała była dobra. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie na tym miejscu fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej i system został doceniony. Odnotowanych zostało kilka problemów przy instalacji niektórych fotelików dziecięcych, włączając w to foteliki z kategorii Uniwersalnej.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była przeważenie bardzo słaba lub dostateczna. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego, jednocześnie ochrona miednicy była zróżnicowana.
Wrangler posiada w standardzie przypomnienie o pasach bezpieczeństwa dla przednich i tylnych siedzeń. Sterowany manualnie ogranicznik prędkości, pozwala kierowcy ustawić odpowiedni limit prędkości, aby zapobiec przekraczaniu prędkości.