Kabina pasażerska pozostała stabilna podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony pasażerom różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich regionów ciała była dobra za co model zdobył maksymalną liczbę punktów. W cięższym teście słupa bocznego czujniki badające kompresję żeber wykazały odpowiednią ochronę klatki piersiowej, ochrona pozostałych regionów ciała została oceniona jako dobra. Przednie oraz tylne fotele i zagłówki zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Model wyposażony jest w autonomiczny system hamowania awaryjnego, który działa dla niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście. Jednak system nie jest standardem, dlatego jego funkcjonalność nie podlegała ocenie.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego w testach dynamicznych. Manekiny prezentujące dzieci były odpowiednio usadzone, tyłem do kierunku jazdy, zapewniając tym najlepszą formę ochrony w testach zderzenia czołowego. W teście bariery bocznej, oba manekiny były odpowiednio chronione przez strukturę fotelika dla dziecka. Ograniczone zostało ryzyko niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka powietrzna pasażera może zostać wyłączona, co pozwala na prawidłowe i bezpieczne ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co model został nagrodzony. W pojeździe może zostać zainstalowana zdecydowana większość fotelików dla dzieci dostępna na rynku.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego we wszystkich testowanych obszarach. Przednia krawędź maski oferowała głównie słaby poziom ochrony miednicy we wszystkich testowanych obszarach. Maska w przeważającej mierze zapewniła dobrą lub odpowiednią ochronę głowy pieszego, słaba ochrona została odnotowana w obszarach sztywnych słupków przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości spełnia wymogi EuroNCAP. Autonomiczny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja. System poprawnie działa zarówno przy małych prędkościach w mieście, jak i dużych na otwartej drodze. System wspomagający jazdę w pasie ruchu jest dostępny jako opcja. Jednak nie podlegał ocenie, nie oczekuje się, że spełnia wymogi EuroNCAP.