Przedział pasażerski Jeep Renegade pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Odczyty z manekinów wskazały dobrą ochronę kolan oraz ud kierowcy jak i pasażera. Jeep wykazał, że podobny poziom, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerom o zróżnicowanej posturze oraz siedzących w różnych pozycjach. W próbie zderzenia czołowego ze sztywną barierą, ochrona szyi kierowcy i tylnego pasażera oraz klatka piersiowa została oceniona jako marginalna. Dla pozostałych krytycznych obszarów ciała kierowcy i pasażera była dobra. W próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona była dobra dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. Dzięki czemu Renegade zdobył maksymalną ilość punktów. W bardziej wymagającej próbie bocznego zderzenia z słupem, ochrona dla klatki piersiowej została oceniona jako marginalna. Dla pozostałych krytycznych obszarów ciała jako dobra. Próby przeprowadzone na przednich siedzeniach i zagłówkach, wykazały dobrą ochronę kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń, wykazała marginalną ochronę odcinka szyjnego. Renegade posiada w opcjonalnym wyposażeniu autonomiczny system hamowania awaryjnego (AEB). Ze względu na brak w wyposażeniu standardowym tego systemu, nie został on przetestowany.
W próbie zderzenia czołowego, jak i w próbie bocznego zderzenia z barierą, ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra dla obu dziecięcych manekinów ? Renegade uzyskał maksymalną liczbę punktów za tę część oceny. Poduszka powietrzna przedniego pasażera może zostać dezaktywowana, aby umożliwić użytkowanie fotelika w pozycji przeciwnej do kierunku jazdy. Do kierowcy dociera czytelna informacja dotycząca stanu poduszki powietrznej - system ten został doceniony. Jeden z testowanych fotelików nie mógł zostać stabilnie ustawiony na tylnym środkowym siedzeniu z powodu tunelu ? brak możliwości ustawienia podpory podstawy. W pozostałych przypadkach wszystkie typy fotelików, do których Renegade został zaprojektowany, mogą zostać prawidłowo umiejscowione i zainstalowane w samochodzie.
Ochrona zapewniona przez maskę dla głowy potrąconego pieszego była dobra lub wystarczająca w niektórych miejscach, ale bardzo słaba na podszybiu i przednich słupkach. Zderzak zapewnił dobrą ochronę dla nóg pieszego. Ochrona miednicy była bardziej zróżnicowana.
System AEB jest w opcjonalnym wyposażeniu, dlatego nie został wzięty pod uwagę w tym teście. Przypomnienie o pasach bezpieczeństwa jest standardowym wyposażeniem dla przednich i tylnych miejsc. Asystent pasa ruchu pomaga uniknąć niezamierzonej zmiany pasa ruchu ? interweniuje on w niektórych sytuacjach krytycznych, pozwalając aby pojazd wrócił na właściwy tor jazdy. Ogranicznik prędkości może zostać ustawiony przez kierowcę, co pozwala uniknąć przekroczenia prędkości.