Podczas zderzenia czołowego odnotowano zaburzoną strukturę kabiny pasażerskiej. Nastąpiło przełamanie stalowego pręta przednio-rufowego. Zaburzenia te sprawiły nadmierne przeciągnięcia pasów bezpieczeństwa co spowodowało całkowite unieruchomienie manekina. Dodatkowo poduszka powietrzna całkowicie zablokowała głowę kierowcy. Euro NCAP bada niepowodzenia, które zostały ujawnione podczas testów i szuka rozwiązań problemów dla modelu. Pomimo dobrych odczytów, struktura deski rozdzielczej niesie ryzyko urazów kolan i ud pasażerów wszystkich miejsc. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za wyniki testu bariery bocznej. Jednak w poważniejszym teście słupa bocznego ochrona przed urazami klatki piersiowej została oceniona jako marginalna. Pojazd wyposażony jest w aktywne zagłówki, które podczas uderzenia amortyzują ruchy głowy. Model wykazał, że system działa w szerokim zakresie. Jednak ochrona przed urazami kręgosłupa szyjnego została uznana za marginalną.
Podczas uderzenia czołowego ochrona dziecka 3-letniego pozornie była wystarczająca. Jednak dalsze obserwacje pokazały, że w trakcie testu głowa dziecka może skontaktować się z przecięciem centralnego słupka drzwi, za co model utracił wszystkie punkty. Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać odłączona, co uniemożliwia ustawienie fotelika podtrzymującego dziecko, tyłem do kierunku jazdy. Informacje o niebezpieczeństwie nie są jasne pokazane na etykietach.
Zderzak zapewnił dobrą ochronę we wszystkich obszarach testowanych i zdobył maksymalną liczbę punktów. Frontowa krawędź maski oferowała słabą ochronę we wszystkich obszarach testowanych. Prawie wszystkie obszary mogące zostać uderzonymi przez głowę dziecka zapewniały słabą ochronę. Ochrona zapewniona głowie osoby dorosłej, w niektórych obszarach była dobra, w większości słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia modelu i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem wyłącznie dla miejsc przednich. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.