Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Duże auta terenowe |
Nadwozie | terenowy |
Masa | 2150 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | - |
Bezpieczeństwo dziecka |
Struktura deski rozdzielczej prezentuje potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Również ochrona klatki piersiowej kierowcy słaba.
Chociaż auto kwalifikuje się do testów zderzenia ze słupem, Daimler-Chrysler nie zdecydował się na jego przeprowadzenie.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 9 pkt (56%) |
Zderzenie boczne | 15 pkt (94%) |
Pasy bezpieczeństwa | 1 pkt (33%) |
Zderzenie ze słupem | 0 pkt (0%) |
Potrącenie pieszego | 0 pkt (0%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 35 pkt (81%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 55 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Jeep Grand Cherokee nie uzyskał ani jednego punktu w tym rodzaju testów, a co za tym idzie brak gwiazdek. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Etykieta ostrzegająca przed montowaniem fotelika tyłem do kierunku jazdy na przeciw aktywnej poduszki, umieszczona na przednim fotelu jest nietrwała i nie zawsze widoczna. Również obecność mocowań ISOFIX nie jest wystarczająco oznaczona. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer Duo Plus tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |