Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Struktura deski rozdzielczej niesie ryzyko urazów kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Zostało to uznane za karalne. Zasięg poduszki powietrznej został poddany nieobowiązkowym testom. Podczas testu słupa bocznego, czujniki wykazały wysokie ryzyko urazów klatki piersiowej, nawet z poduszką powietrzną. Samochód nie zdobył żadnych punków w teście. W teście bariery bocznej pojazd zdobył maksymalną liczbę punktów. Na podstawie wyników Euro NCAP wnioskuje, że zdobyta przewaga w testach wynika z działania poduszki powietrznej. Model jest wyposażony w czynne zagłówki. Skutki testów wykazały marginalne zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas wpływu frontowego ochrona głowy dziecka 3-letniego była odpowiednia. W testach wpływu bocznego ochrona zapewniona dziecku 18-miesięcznemu oraz 3-letniemu była odpowiednia. Zminimalizowane ryzyko zetkenięcia z częściami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać odłączona. Etykieta informująca o niebezpieczeństwie płynącym z ustawienia fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy, tłumaczona jedynie na język angielski.
Zderzak nie zdobył żadnych punktów za ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski nie zdobyła punktów, proponowana ochrona we wszystkich badanych obszarach była kiepska. Maska zapewniła dobrą ochronę jedynie w niewielkiej ilości obszarów, mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka. W pozostałych obszarach oferowana ochrona była uznana za marginalną. W obszarach mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej, dostarczana ochrona w większości była słaba. Wydajność ochrony pieszych oceniona na dwie gwiazdki.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca z przodu, jedna nie spełnia wymogów Euro NCAP i nie został nagrodzony. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.