Przedział dla podróżnych pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy jak i pasażera. Jeep wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie dostarczony do pasażerów różnych wielkości i do tych posadzonych w innych pozycjach. W teście bariery bocznej, model zdobył maksymalną ilość punktów za dobrą ochronę wszystkich obszarów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego zabezpieczenie przed uderzeniem klatki piersiowej i brzucha było należyte, głowy i miednicy był dobre. Miejsca i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę niemowlęcia oraz dziecka 18-miesięcznego. Podczas testów zderzenia czołowego manekiny dzieci były odpowiednio usadzone. We teście bariery bocznej ochrona dzieci była dobra. Zminimalizowane ryzyko uszkodzenia ciała w kontakcie z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera nie może być odłączona, co nie pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. W pojeździe na osłonie przeciwsłonecznej nie znajdują się etykiety ostrzegające przed niebezpieczeństwem wynikającym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej. Co nie spełnia wymogów Euro NCAP. Wszystkie typy fotelików samochodowych dla dziecka, dla których samochód jest zaprojektowany mogły być odpowiednio zainstalowane i mieściły się w pojeździe.
Zderzak zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę nóg pieszego. Jednakże, frontowa krawędź zderzaka nie zdobyła żadnych punktów, za kiepską ochroną obszaru miednicy. Powierzchnia maski dostarcza przeważnie dobrą albo odpowiednią ochronę dla głowy uderzonego pieszego z słabym wynikiem wskazywanym tylko u sztywnych filarów przedniej szyby.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. Przypomnienie o zapięciu pasów obejmuje wszystkie siedzenia. Ogranicznik prędkości jest standardowym wyposażeniem, został pominiętym przez Euro NCAP przy testach systemów tego typu.