Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i ud pasażerów zajmujących przednie miejsce. Struktura deski rozdzielczej stanowi ryzyko urazów pasażerów zajmujących pozostałe miejsca, ochrona wszystkich regionów ciała oceniona została jako marginalna. Model zdobył maksymalną liczbę punktów w teście bariery bocznej za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W poważniejszym teście słupa bocznego, czujniki na manekinach wykazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej. Siedzenia i zagłówki są takie same jak w modelu testowanym w 2010. Testy powtórzyły wynik, wskazując marginalną ochronę przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Podczas zderzenia czołowego ochrona dziecka 3-letniego była wystarczająca. Podczas testów wpływów bocznych ochrona dziecka 18-miesięcznego oraz 3-letniego była dobra. Przednia poduszka powietrzna pasażera nie może zostać odłączona, co uniemożliwia ustawianie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Etykiety informujące o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawienia fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej pasażera nie są wystarczające.
Model jest wyposażony w aktywną maskę. Gdy czujniki wykryją uderzeni pieszego, system poduszek powietrznych unosi maskę, odsuwając ją od twardych struktur silnika. Ta dodatkowa przestrzeń oferuje lepszą ochronę głowy pieszego. Podczas testów modelu w roku 2010 system nie spełniał wymagań Euro NCAP. Nowy model zawiera jednak ulepszoną wersję systemu. Działanie systemu testowano dla szerokiego zakresu rozmiarów pieszych oraz prędkości. W obszarach mogących zostać uderzone przez głowę dziecka ochrona zapewniona przez maskę była dobra, podobnie jak dla większości obszarów. W obszarach mających duże szanse zostać uderzone przez głowę osoby dorosłej ochrona w przeważającym stopniu była słaba, dla niektórych obszarów dobra. Zderzak zaproponował dobra ochronę nóg pieszego i zdobył maksymalną ilość punktów. Natomiast przednia krawędź maski oferowała ochronę marginalną i nie uzyskała punktów.
Model zaopatrzony jest w elektroniczną kontrolę stabilności, która jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje miejsca przednie. Ogranicznik prędkości jest standardowym elementem wyposażenia, nie spełnia jednak wymogów Euro NCAP, i nie otrzymał nagrody.