Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała pasażera zajmującego miejsce z przodu. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy jak i pasażera zajmującego miejsce z tyłu była dobra. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej, którego ochrona została oceniona jako należyta. W teście bariery bocznej ochrona wszystkich kluczowych obszarów ciała była dobra. Jednak podczas testu zauważono rozszczelnienie drzwi, mimo iż nie zostały one otwarte model został ukarany. W cięższym teście słupa bocznego ochrona wszystkich krytycznych obszarów ciała była dobra. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała marginalne zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu, działa dla szerokiego wachlarza prędkości. Dotyczy to, także niskich prędkości charakterystycznych dla jazdy w mieście.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. Ochrona dziecka 3-letniego została oceniona jako dobra. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci.
Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają moment uderzenia pieszego i unoszą powierzchnię maski. Dzięki temu tworzy się większy dystans pomiędzy powierzchnią maski, a twarda strukturą silnia. Model wykazał, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości i postór pieszego. Wyniki testu dla powierzchni maski były w większości testowanych obszarów dobre. Wyjątek stanowił obszar wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby oraz sztywnych filarów przedniej szyby, w tych rejonach ochrona została oceniona jako słaba. Zderzak zapewnił również dobrą lub odpowiednią ochronę nóg pieszego. Ochrona miednicy w przeważającej mierze została oceniona jako dobra, miejscami słaba.
Wszystkie pakiety bezpieczeństwa oceniane przez Euro NCAP są standardowym wyposażeniem modelu: elektroniczna kontrola stabilności; system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla przednich i tylnych siedzeń; ogranicznik prędkości; system ostrzegający o odjeździe pojazdu; niezależny awaryjny układ hamulcowy. Samochody oznaczone numerem VIN przed VIN nr 15300 różnią się od pojazdu testowanego. Są one wyposażone w system przypominający o zapięciu pasów, który niewystarczająco spełnia wymogi Euro NCAP.