Przedział pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych zarówno kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona większości obszarów ciała kierowcy i pasażera była dobra, wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej, którego ochrona w obu przypadkach został oceniona jako wystarczająca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego ochrona klatki piersiowej była dobra, pozostałych regionów ciała dobra. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała marginalne zabezpieczenie. Autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu i spełnia wymogi Euro NCAP.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dziecko zarówno 18-miesięczne jak i 3-letnie były odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażerska może być odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy jest dostarczana jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować większość dostępnych na rynku modeli fotelików dla dzieci.
Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają moment uderzenia pieszego i unoszą powierzchnię maski. Dzięki temu tworzy się większy dystans pomiędzy powierzchnią maski, a twarda strukturą silnia. Model wykazał, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości i postór pieszego. Wyniki testu dla powierzchni maski były w większości testowanych obszarów dobre. Wyjątek stanowił obszar wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby oraz sztywnych filarów przedniej szyby, w tych rejonach ochrona została oceniona jako słaba. Zderzak zapewnił również dobrą ochronę nóg pieszego za co został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. Ochrona miednicy była zróżnicowana, miejscami słaba lub dobra.
Wszystkie pakiety bezpieczeństwa oceniane przez Euro NCAP są standardowym wyposażeniem modelu: elektroniczna kontrola stabilności; system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla przednich i tylnych siedzeń; ogranicznik prędkości; asystent pasa; autonomiczny system hamowania awaryjnego, który działa dla szerokiego wachlarza prędkości i spełnia wymogi Euro NCAP.