Przedział dla podróżnych podczas zderzenia czołowego pozostał stabilny. Czujniki na manekinach wykazały marginalną ochronę dla klatki piersiowej kierowcy oraz kolan i kości udowych. Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę w teście bariery bocznej. Przednie siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie sztucznych wczytań zderzenia czołowego oraz próby udarności bocznej, model zaproponował odpowiednią ochronę szyi i klatki piersiowej dziecka 18-miesięcznego. Odnotowano jednak kiepską ochronę klatki piersiowej dziecka 3-letniego. Poduszka powietrzna pasażera nie może zostać wyłączona, co nie pozwala na ustawienie fotelika tyłem do kierunku jazdy. Umieszczone na stałe etykiety, na osłonie przeciwsłonecznej, wyraźnie przestrzegają przed nieodpowiednim ustawieniem fotelika względem aktywnej poduszki powietrznej.
W obszarach maski mogących zostać uderzonymi przez golenie pieszego ochrona oceniona została jako dobra. Frontowa krawędź maski zaproponowała kiepską ochronę dla nóg pieszego. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka i osoby dorosłej ochrona oferowana przez maskę była kiepska lub marginalna.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający do zapięciu pasów bezpieczeństwa obejmuje jedynie przednie miejsca. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.