Przedział dla podróżnych pozostał stabilny podczas testu zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone na manekinach wskazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom innych wielkości, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej o pełnej szerokości ochrona wszystkich obszarów ciała kierowcy była dobra. Ochrona klatki piersiowej i szyi pasażera zajmującego miejsce z tyłu była odpowiednia, ochrona głowy i kości udowych oceniona została jako dobra. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, czujniki umieszczone na manekinach wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Przednie miejsca i zagłówki zapewniły marginalne zabezpieczenie przed urazem kręgosłupa szyjnego w przypadku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych siedzeń wskazała również kiepskie zabezpieczenie. Sportowy autonomiczny układ hamowania awaryjnego jest dostępny dla modelu.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę dziecka 18-miesięcznego w testach zderzenia czołowego. W trakcie zderzenia bocznego manekiny prezentujące dzieci było odpowiednio posadzone w foteliku, co zmniejszało ryzyko urazów ciała poprzez kontakty ze sztywnymi elementami wnętrza pojazdu. Model wyposażony jest w system automatycznej dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera, który wyłącza poduszkę w momencie montażu fotelika dla dziecka w tym miejscu. Solidność i skuteczność systemu została nagrodzona. W modelu można prawidłowo i bezpiecznie zamontować wszystkie dostępne na rynku modele fotelików dla dzieci.
Model wyposażony jest w aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają moment uderzenia pieszego i unoszą powierzchnię maski. Dzięki temu tworzy się większy dystans pomiędzy powierzchnią maski, a twarda strukturą silnia. Model wykazał, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości i postór pieszego. Wyniki testu dla powierzchni maski były w większości testowanych obszarów dobre. Wyjątek stanowił obszar wzdłuż dolnej krawędzi przedniej szyby oraz sztywnych filarów przedniej szyby, w tych rejonach ochrona została oceniona jako słaba. Zderzak zapewnił również dobrą ochronę nóg pieszego oraz obszarów miednicy za co został nagrodzony maksymalną liczbą punktów.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia. System przypominający o zapięciu pasów jest standardem, obejmuje wszystkie miejsca. Ogranicznik prędkości oraz system wspomagający jazdę w pasie ruchu są dostępne jako opcja. Autonomiczny system hamowania awaryjnego spełnia wymogi Euro NCAP, jest dostępny jako opcja.