Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Twarde elementy deski rozdzielczej stanowią potencjalne źródło obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera. FX uzyskało maksymalną liczbę punktów za zderzenie boczne. W czasie bardziej poważnego zderzenia ze słupem wszystkie obszary ciała były dobrze chronione, oprócz klatki piersiowej, której ochrona została oceniona na 'wystarczającą'. Zabezpieczenie szyjnego odcinka kręgosłupa było 'marginalne'.
Przednie przesunięcie głowy 3-latka w czasie zderzenia czołowego nie było nadmierne (1,5-roczne dziecko zostało umieszczone w foteliku tyłem do kierunku jazdy). Podczas zderzenia bocznego boki fotelików właściwie osłaniały młodych pasażerów. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy. Jednak informacja o jej statusie nie jest do końca jasna. Etykieta ostrzegająca przed umieszczaniem fotelika tyłem bez dezaktywacji poduszki umieszczona na osłonie przeciwsłonecznej jest klarowna i widoczna.
Zderzak zapewnia marginalną ochronę nogom pieszego, a krawędź przednia przeważnie 'bardzo słabą'. W większości krytycznych dla głowy dziecka obszarów zabezpieczenie było 'bardzo słabe', 'dobre' natomiast w przypadku dorosłego.
FX jest wyposażone w ESC, ogranicznik prędkości i system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa w standardzie.