Podczas zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Dla pasażerów przednich miejsc ochrona większości obszarów była dobra, czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud. Hyundai pokazał, że podobny poziom ochrony zostanie zapewniony pasażerom pozostałych miejsc. W teście bariery bocznej, ochrona wszystkich obszarów ciała została oceniona jako dobra i model zdobył maksymalną liczbę punktów. W cięższym teście słupa bocznego ochrona również była dobra i została przyznana maksymalna ilość punktów. Siedzenia i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Model stracił jedynie ułamek punktu za ochronę dziecka 3-letniego podczas testu zderzenia czołowego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Do kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki. Umieszczone etykiety dają jasną informację o niebezpieczeństwie płynącym z nieodpowiedniego ustawiania fotelik w stosunku do aktywnej poduszki powietrznej pasażera.
Zderzak i frotowa krawędź maski zapewniają dobrą, miejscami słabą ochronę dla nóg pieszego. W obszarach mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała słabą lub marginalną ochronę. Ochrona głowy osoby dorosłej oceniona została w głównej mierze jako słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia, jak również system przypomnienia o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla kierowcy i pasażera z przodu. Ogranicznik prędkości nie dostępny.