Ogólne dane auta | |
---|---|
Klasa | Małe auta terenowe |
Nadwozie | 5-drzwiowy terenowy |
Masa | 1760 kg |
Uśrednione wyniki testu | |
---|---|
Bezpieczeństwo dorosłego | |
Potrącenie pieszego | |
Bezpieczeństwo dziecka |
Sztywne elementy deski rozdzielczej prezentują potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera.
Tucson zdobył maksymalną liczbę punktów w testach zderzenia bocznego oraz zderzenia ze słupem.
Szczegóły testu | |
---|---|
Zderzenie czołowe | 11 pkt (69%) |
Zderzenie boczne | 16 pkt (100%) |
Pasy bezpieczeństwa | 0 pkt (0%) |
Zderzenie ze słupem | 2 pkt (100%) |
Potrącenie pieszego | 4 pkt (14%) |
Bezpieczeństwo dziecka | 32 pkt (74%) |
Uśredniony wynik zderzeniowy | 60 % |
Wyposażenie samochodu |
---|
Napinacze przednich pasów bezpieczeństwa |
Limit wagi przednich pasów bezpieczeństwa |
Przednia poduszka powietrzna kierowcy |
Przednia poduszka powietrzna pasażera |
Boczne poduszki powietrzne na ciało |
Boczne poduszki powietrzne na głowę |
Poduszka powietrzna na kolana kierowcy |
ISOfix przednie |
ISOfix tylne |
Ochrona pieszego |
---|
Auto nie zdobyło ani jednego punktu za ochronę jaką oferuje pieszym zderzak i przednia krawędź. Bardzo słaby wynik podobnie w przypadku dziecka-pieszego. |
Zabezpieczenie dziecka | |
---|---|
Poduszka pasażera nie może być dezaktywowana. Nie wolno więc montować na przednim siedzeniu fotelika tyłem do kierunku jazdy. Niestety etykieta ostrzegająca przed niebezpieczeństwem z tym związanym nie spełniła wymagań Euro NCAP i nie uzyskała żadnych punktów. |
|
1,5 - letniego | Britax-Römer BabySafe tyłem do kierunku jazdy |
3,0 - letniego | Britax-Römer Duo Plustyłem do kierunku jazdy |