Podczas testów zderzenia czołowego przedział dla podróżnych pozostał stabilny. Czujniki umieszczone na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i kości udowych kierowcy oraz pasażera. Model wykazał, że podobny poziom zabezpieczeń będzie gwarantowany pasażerom, różnych rozmiarów, zajmujących pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej ochrona większości obszarów ciała została oceniona jako dobra. Wyjątek stanowił obszar klatki piersiowej kierowcy oraz pasażera zajmującego miejsce z tyłu, ochrona tego obszaru została oceniona jako należyta. Mimo tego model został nagrodzony maksymalną liczbą punktów. Jednak, w cięższym teście słupa bocznego czujniki umieszczone na manekinach wykazały duże ugięcie żeber, ochrona klatki piersiowej została oceniona jako marginesowa. Ochrona pozostałych regionów ciała była dobra. Przednie fotele i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego spowodowanymi szarpnięciem w wyniku uderzenia w tył pojazdu. Geometryczna ocena tylnych fotelika wskazała taki sam poziom zabezpieczeń. Niezależny system hamowania awaryjnego jest dostępny jako opcja, w związku z tym nie został włączony do oceny.
Model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego, w testach dynamicznych. Podczas testu zderzenia czołowego ochrona dziecka 3-letniego była dobra. Manekin zarówno dziecka 18-miesięcznego jak i 3-letniego był odpowiednio posadzony. Przez co zminimalizowane zostało ryzyko uszkodzenia ciała poprzez kontakt z elementami wnętrza pojazdu. Przednia poduszka pasażera może zostać odłączona, co pozwala na bezpieczny montaż fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, za co system otrzymał nagrodę. W pojeździe może zostać bezpiecznie zainstalowana zdecydowana większość modeli fotelików dla dziecka.
Model wyposażony jest aktywną maskę. Czujniki umieszczone w zderzaku wykrywają moment uderzenia pieszego i unoszą maskę zapewniając przestrzeń między pokrywą maski, a twardą strukturą silnika. Model wykazał, że system działa poprawnie dla szerokiego wachlarza prędkości oraz postur pieszych. System został przetestowany dla różnych stopni uniesienia maski i działa poprawnie, zapewniając dobrą ochronę większości testowanych obszarów. Zderzak zapewnił dobrą ochronę nóg pieszego. Ochrona miednicy została oceniona jako słaba.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym wyposażeniem modelu. System przypominający o zapięciu pasów obejmuje wszystkie miejsca, również jest standardowym elementem wyposażenia. Ogranicznik prędkości złożony również z kamer wykrywających prędkość jest dostępny jako opcja. System wspomagający jazdę wąskimi uliczkami jest dostępny jako opcja, oczekuje się, że będzie kompatybilny z większością modeli, wówczas zostanie włączony do oceny. System niezależnego hamowania jest dostępny jako opcja. Jednak nie oczekuje się wystarczającej liczby sprzedaży, która zakwalifikowała by system do oceny.